Beaconhouse Centar za procenu i razvoj pomaže učenicima i studentima da odaberu zanimanje, da definišu svoju viziju karijere koja je preduslov zadovoljstva i uspeha u životu.
Budući srednjoškolci i studenti, ukoliko želite da potvrdite vaš izbor, ili još uvek razmišljate o odgovoru na pitanja:
- Koju školu ili fakultet da upišem?
- Koja su zanimanja za mene najbolja i u kojima ću biti uspešan?
- Koje su moje predispozicije za stručno usavršavanje i napredovanje?
- Kako da budem zadovoljan izborom zanimanja?
- Koja su moja interesovanja i sklonosti?
- Kakve su moje sposobnosti?
Naš Centar za procenu i razvoj pruža vam mogućnost za procenu ličnih potencijala da biste potvrdili izbor škole ili fakulteta i doneli pravu profesionalnu odluku.
Šta procenjujemo?
- Procena ličnih osobina, sklonosti i interesovanja prema određenim zanimanjima
- Identifikacija alternativnih zanimanja koja odgovaraju vašim sklonostima i interesovanjima
- Identifikovanje visokih potencijala – talenata za određena zanimanja
Ko treba da koristi naše usluge?
- Budući učenici i studenti
- Roditelji koji žele da podrže svoje dete u izboru škole ili fakulteta
Koje su prednosti ove procene?
- Izveštaj – u kojoj meri su razvijeni psihološki potencijali, sklonosti i interesovanja za određeno zanimanje.
- Odgovor – da li lični potencijali odgovaraju vašem izboru škole ili fakulteta.
- Pravac razvoja – koja alternativna zanimanja odgovaraju vašim sklonostima i interesovanjima.
Pogledajte primer:
• karijerni izbori (PDF 150kb)
Ovaj izveštaj daje listu zanimanja i indikaciju koliko bi osoba uživala u svakom od njih. Lista zanimanja je poredjana po nivou podobnosti.
• karijerno poredjenje (PDF 145kb)
Determiniše specifične faktore koji omogućavaju zadovoljstvo karijerom na odredjenoj poziciji.
• razvoj karijere (PDF 107kb)
Služi kao uputstvo za vodjenje karijere za one ambiciozne koji žele više zadovoljstva u profesionalnom životu, identifikacijom zadataka koji vas ispunjavaju zadovoljstvom, interesovanjima, pogodnih radnih okruženja, interpersonalnih veština, motivacije, sklonostima donošenja odluka i karakteristikama koje se odnose na rukovodjenje.